Ako nakupovať

Nákup na EQsmart.sk je jednoduchý a úplne online. Aby sme vám uľahčili nakupovanie, vytvorili sme sprievodcu „Ako u nás nakupovať“.

1) Pridajte vybraný tovar do košíka

Pri každom výrobku môžete ihneď zistiť, či je na sklade. Kliknutím na „Možnosti doručenia“ zistíte, ako vám ho môžeme poslať a koľko stojí poštovné.

Ak sa všetko zmestí, stačí vybrať, koľko výrobkov chcete, a kliknúť na „Pridať do košíka“.

Hneď potom sa vám zobrazí možnosť vybrať si doplnkové kusy priamo k vybranému kusu. Môžete tiež „Prejsť do košíka“ a pokračovať v nakupovaní alebo prejsť na „Späť do obchodu“ a vybrať si ďalšiu elektroniku pre ešte väčšiu radosť. 🙂

2) Mám všetko v košíku, akým spôsobom mám pokračovať? Objednávajte krok za krokom

V košíku máte možnosť pridať chýbajúce príslušenstvo alebo iné veci, ktoré by ste mohli potrebovať. Môžete tiež hneď vidieť, kedy vám tovar príde.

Ak máte všetko, čo potrebujete, stačí „Pokračovať v objednávaní

Na ďalšej stránke si vyberiete možnosti platby a dopravy.

Ak si vyberiete PPL - Parcelshop alebo GLS ParcelShop , vaša objednávka príde do schránky v blízkosti vášho domova alebo práce a vy si ju môžete vyzdvihnúť, kedykoľvek vám to bude vyhovovať.

Potom vyplníte svoje údaje (telefón, e-mail, adresu a všetky ďalšie údaje, ktoré potrebujeme na odoslanie zásielky k vám). Nakoniec stačí počkať na správu od prepravcu a vyzdvihnúť si tovar.

3) Kedy bude tovar doručený?

Dopravcovia k nám prichádzajú na dodávky každý pracovný deň medzi 13:00 a 15:00. Žiaľ, žiadny z dopravcov nepracuje cez víkend, a preto zásielky čakajú až do pondelka.

Ak zadáte objednávku v pracovný deň do 11:00 a my máme tovar na sklade, vašu objednávku spracujeme a tovar vám príde nasledujúci pracovný deň. Ak odošlete objednávku neskôr ako o 11:00, objednávku spracujeme, ale zásielka bude čakať na vyzdvihnutie dopravcom do nasledujúceho pracovného dňa.

Presný dátum dodania vám oznámime priamo v košíku a v následnom potvrdení objednávky.

Potrebujete tovar naozaj rýchlo?

Ak ste si nechali objednávku na poslednú chvíľu a potrebujete tovar naozaj rýchlo, máme pre vás riešenie. V prvom kroku nákupného košíka si môžete vybrať doplnkovú službu „Prioritná doprava“. Vašu objednávku spracujeme a odošleme ako prvú.

4) Vyzdvihnite si svoju objednávku na mieste odoslania

Nakoniec stačí počkať na správu od dopravcu, že vaša objednávka je pripravená na vyzdvihnutie.

Ak má vaša elektronika prísť do odberného miesta, od dopravcu dostanete kód. Zadáte ho do okienka v zbernom boxe, ktoré sa otvorí a vy máte svoju objednávku doma. 🙂

Na čo sa nás najčastejšie pýtate?

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne na predajni?

Predajňu nemáme. Objednávky vybavujeme len online. Ak vám objednaný výrobok nesedí, môžete nám ho do 14 dní vrátiť.

Kedy príde objednávka?

Zvyčajne máme tovar na sklade. Ak si objednáte tovar do 11:00 v pracovný deň, bude vám doručený nasledujúci pracovný deň.

Aká je záruka na výrobky?

Na elektroniku a iný tovar poskytujeme štandardnú 2-ročnú záruku. 

Diskusia (0)

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: